Grand Teton National Park

17 juli 2010 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Hallo allemaal!
Vandaag zijn we de hele dag in Grand Teton National Park. Het is gelukt twee foto's toe te voegen vandaag (afhankelijk van pc en wachtrij in hotel of dat lukt). Binnenkort hopelijk meer.
De auto op de foto is de auto waarmee wij rondrijden hier. De bergen op de foto zijn de Grand Tetons. Gisteravond hebben we in de schemering rondgereden en twee moose gezien (elanden). Een vrouwtje dat water overstak en een mannetje dat aan het eten was in de berm. Die laatste liep echt vlak langs de auto. Omdat het al schemerig was zijn de foto's niet zo goed gelukt. Bovendien waren we erg op zoek naar het knopje van het raam aangezien-ie wel erg dicht langs liep!

Vandaag zijn we eerst een aantal uitzichtpunten langsgereden en daarna hebben we gechild in onze mooie houten cabin die bijna aan het water ligt. Flink gelunched, want vanavond gaan we de Snake River af met een rubberen vlot. 10 mile dwars door het park. Wederom in de schemering, dus veel kans op wilde beesten langs de kant. Tot morgen!

Groetjes uit Signal Mountain Village, Wyoming.
Emile en Marije

1. marianne:
    19 juli 2010
    Mooie foto's, ben benieuwd naar verslag van het water-avond-uur. Stoer hoor die band achterop de auto, laat maar rustig zitten. Zo'n plekje aan het water lijkt me ook wel wat en dan dromen over wat er de volgende dag te zien zal zijn.
    Ik droom hier wel en ga langs het Brasemmermeer fietsen, daar ben ik ook nog niet geweest!XXXXX marianne